Friday, April 27, 2007

Skotträning!

Nu har jag äntligen lokaliserat en skjutbana i närheten och till och med hittat info om när de skjuter! :o)
Perfa, nu kan vi träna skott "massor"! Helt plötsligt känns inte lägreklass så långt borta längre.

Krypet måste dock fixas innan start. Vill inte gå ut och göra en "medveten nolla".

Har blivit medlem i en klubb här uppe nu, men direkt jag hade betalat medlemsavgiften och gick in på deras hemsida, så ångade jag mig. Nå, det blir (delvis) vad man gör det till och i första hand är det ju bara för att kunna tävla. Sedan är det ju såklart trist att vara en reklampelare till en klubb som man inte "sympatiserar" med.

Attans, tävlingsnerverna gör sig påminda bara jag _tänker_ ordet "tävling".. Känns som om jag måste lusläsa regelhäftet några gånger till. Vill ju inte komma ut och vara oförberedd. Speciellt som den första regeln säger att man ska kunna reglerna.. *Harkel*

2 comments:

Anonymous said...

Hallo,
Din "larvpotta" det kan ju inte mer än gå åt skogen i "skogen".
Du klarar det galant, tro på dig själv o all din erfarenheter.

mig said...

Halluuuuuuu! :o)

Ja, larvpotta är ordet.. *S* Vet inte var den här nervösiteten kommer ifrån. Är ju inte riktigt likt mig!
Tack så jättemycket för dina peppande ord! Tar dom med ut i skogen! :o)